Bli hovedkunde

Den aller viktigste kunden vår er den vi kaller: Hovedkunde. Dette er på mange måter en slags høvdingstatus innen Filosofihjelpen, og denne betegnelsen er forbeholdt få. Legg for eksempel merke til at vi ikke har plass til mer enn 6 hovedkunder i året. Vi snakker altså om en status som vi ikke kan gi deg om vi allerede er full-booket. Akkurat nå har vi faktisk bare plass til en, eneste, ny kunde, så om nettopp du og din bedrift ønker hovedkunde-stempelet, ja da bør du kjappe deg!

Hva er det? Hva er så en hovedkunde hos Filosofihjelpen? Som du vet, det er den viktigste kunden vi har. Dette innebærer at du har meldt deg på det innledende tre-dagers kurset, med minst tre medlemmer fra ditt topp-team. Deretter har du betalt for fortløpende service, som går på fire timer i uken, samt filosofi-ambulansen som rykker ut i de mediesituasjonene der du trenger det. La oss si du skal ha et intervju, gjøre en viktig debatt i fjernsyn eller radio, eller kanskje en paneldebatt på en eller annen konferans. Med filosofi-ambulansen i bunn rykker vi ut til minst 6 oppdrag i året. Og dersom du ikke får brukt din kvote gir vi deg andre opplærings-moduler eller kurs som passer.

Hagefest. I tillegg til dette mottar alle våre hovedkunder helt gratis moro-kurs med casino og pengespill i fokus. Les mer om dette på egne sider. Og du er også invitert med din toppledelse til å delta på vår filosofi-hage-party som går av stabelen hver enste høst, akkurat på samme dag som Aschehougs hagefest. Vi eier nemlig villaen ved siden av Aschehoug og har derfor et utrolig kult opplegg på vår egen filosofiske hagefest, et opplegg som de fleste forfattere og mediefolk liker så godt at de fleste faktisk ender opp hos oss utover kvelden. Her har du altså en helt unik mulighet til å treffe noen av de mest profilerte medietryner som finnes i dette langstrakte landet, mange av dem er faktisk våre egne kunder, og på denne måten kan du skaffe deg enda en “urettferdig” fordel. I tillegg til dette er hagefest rett og slett bare moro, og Filosofihjelpen synes selvsagt at det er viktig å ha det moro. Jobb er det nok av ellers. Velkommen som hovedkunde!

Vår viktigste kunde. Som hovedkunde er du med andre ord vår viktigste kunde. Det er du og din bedrift som får vår oppmerksomhet. I tillegg har du en stor trygghet i det at du selv får ta del i alt det vi i Filosofihjelpen har av kurs, opplegg og tjenester. Greit nok, prisen er ikke lav, og om du lurer på hva dette medlemskapet koster, ja da sier vi det rett ut: 250.000 kroner per halvår. Men dette gjelder altså opptil tre ledere for din bedrift. Ytterligere personell kan kurses og følges opp for helt andre priser, men husk at vi har bare plass til seks bedrifter som hovedkunder.